2017. július 3., hétfő

DAN KROKOS: HAMIS EMLÉKEK (HAMIS EMLÉKEK #1.)


Hello Molycik!
Már javában tart a nyári szünet, de a Prológus ekkor sem ül tétlenül a fenekén, igyekszünk minél színesebb és változatosabb heteket összeállítani számotokra. Ennek eredménye a múlt héten kezdődött, ma pedig az értékelésemmel záródó Dank Krokos hetünk.
Kiadó: Főnix Könyvműhely
Kiadás éve: 2012 (2017)
Oldalszám: 262
Megrendelem!
A recenziós példányért hálás
köszönetem a kiadónak!
Fülszöveg:
Miranda egy padon ébred, egyedül, emlékek nélkül. Rémületében rejtélyes energiát bocsát ki magából, amely rettegéssel tölt el mindenkit a közelében, kivéve egy Peter nevű idegent, aki a legkevésbé sem lepődik meg a lány megdöbbentő képessége láttán.
Más lehetőség híján Miranda kénytelen megbízni benne, és szembenézni a ténnyel, hogy őt magát fegyvernek képezték ki, és egy genetikailag módosított fiatalokból álló elit alakulat tagja, akik emberfeletti képességükkel akár egy egész várost képesek káoszba és pusztulásba taszítani.
Régi énjéhez azonban nem könnyű visszatalálni, ráadásul a múlt már nem is számít igazán, amikor a jövő kerül veszélybe…
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Őszintén bevallom, hogy megint a borító keltette fel a figyelmem. Egészen az új borítós megjelenésig nem is hallottam a könyvről, sőt azt hittem, hogy nem is találkoztam vele soha, de közben rájöttem, hogy amire én azt hittem, hogy egy Bűbájos boszorkák könyv, az bizony a Hamis emlékek régi kiadása. Kifejezetten örülök neki, hogy lecserélte a kiadó egy sokkal modernebb, letisztultabb és könyvhöz illőbbre a borítót.
A történet ütősen indít, Miranda elveszti minden emlékét, ráadásul pszichikus energiát képes kibocsátani, és mint később az kiderül Miranda egy Rózsa, nem is az egyetlen, aki hasonló képességekkel rendelkezik. A kezdeti sokk után továbbra sincs idő a pihenésre, Peter, Noah és Olive társaságában próbál Miranda rájönni az igazságra és megtalálni Rhyst, a lázadót (megyek én is! ;).
Könyvfeszten szereztem be a teljes trilógiát!
Hát nem gyönyörűek? *.*
Esetemben szerencsés, hogy nem hallottam korábban a könyvről, mert ha megláttam volna, hogy sci-fi, felőlem lehetett volna szép borítós és young adult, tuti nem olvasom el, viszont akkor egy nagyon szuper könyvélménytől fosztottam volna meg magam. Egyáltalán nem éreztem túlzottan tudományosnak, és imádtam, hogy a szereplők mindenféle összeesküvés elméleteket gyártogattak, velük együtt pedig én is. Tetszett, hogy tényleg mindig történt valami, úgy éreztem magam, mintha felültettek volna egy érzelmi hullámvasútra, és nem tudnék szabadulni onnan, így még munka mellett is gyorsan végeztem a könyvvel. Nem hagyott nyugodni, hogy mi fog történni a következő oldalon, fejezetben.
A szereplők közül úgy igazán senkit nem kedveltem meg, nem nagyon tudom még hová tenni őket, de bízom benne, hogy majd a folytatásban ez az érzés a helyére kerül, és avatok pár kedvencet. Miranda szerencsére azok közé a főhősök közé tartozik, aki bátor és nem kezd el hisztizni ha letörik a körme, vagy rálépnek a lábára. Visszaüt, ha kell és feltalálja magát minden helyzetben, még úgy is, hogy közben nincsenek emlékei arról, hogy ki ő, és mi az igazság. A közte és a két fiú között kialakult szerelmi háromszög sem zavart, mert szerintem teljesen érthető, hogy és miért alakult ki a fennálló helyzet. 
Összességében szerintem egy király könyvet írt Dan Krokos, 4 csillagot simán megérdemel, és csak azért nem kap többet, mert várom, hogy mi sül ki a következő két kötetben. Ha egy jó kis akciódús, érzelmi hullámvasútra vágysz, sci-fi elemekkel, young adult köntösben, akkor mindenképp kezdj bele a Hamis emlékek trilógiába!
Ennyi voltam mára. 
Üdv,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

designed by Charming Templates