2015. augusztus 22., szombat

KÖNYVAJÁNLÓ : KOMAL KANT - FALLING FOR HADIE (WITH ME #2.)

Kiadó: CreateSpace Independent
Publishing Platform
Kiadás éve: 2013
Oldalszám: 316
Fülszöveg:
"Néha egyetlen pillanat képes megváltoztatni az életedet örökre."

Hadie Swinton feladta a fiúkba adott hitét. 

Egy katasztrofális kapcsolat után, meg van győződve arról, hogy minden pasi egyforma - arrogáns, öntelt, teljesen bunkó.
Lincoln Bracks feladta régi életét.
Miután új városba költözik, csak hogy megmeneküljön az őt üldöző problémáktól, megesküszik, hogy többet nem kerül közel senkihez.
Amikor Hadie és Lincoln világa összekapcsolódik, egymás iránti érdeklődésük odáig vezeti őket, hogy megnyílnak egymásnak. A köztük lévő vonzalom ellenére, bizonytalanságok, titkok és összetört remények állnak annak útjában, hogy együtt legyenek. 
Abban az időben, amikor a sötétség felemészti életüket, Hadie és Lincoln megtanulja, hogy reményre és szerelemre még a legváratlanabb helyeken is rálelhetnek.

Már elég régen olvastam a Falling for Hadiet, Tija ajánlására. Egészen pontosan február végén kezdtem el, a Mire jó a Rosszfiú (Impossible) olvasása után. Azóta próbálok írni a könyvről, több - kevesebb sikerrel. Hadie-t már az Impossible-ben is megkedveltem, teljes ellentéte Ashtonnak, így jóval szimpatikusabb is volt. Kíváncsian vártam a történetét. Persze, akkor még Benettet is kedveltem...

Szóval egy limonádéra számítottam, ami néha felidegesít majd, mégis szerethető marad. Lényegében meg is kaptam, egészen a könyv első feléig. Onnantól kezdve teljesen felfordította, összetörte a könyv a szívemet. Még a könyv befejezte után is minimum fél órán át sírtam, mert nem tudtam feldolgozni a történteket. Komal Kant, hogy tehetted ezt velem!???

Komolyan azt hittem, hogy egy szórakoztató történetet kapok majd, a szokásos klisékkel. Tele van klisékkel, tényleg nincs bennük hiány, de ez egészen a könyv első feléig tart. Ott aztán minden megváltozik. Még így fél évvel később is elszorul a szívem, és könnyek gyűlnek a szemembe, ha arra gondolok, hogy mi történt...

Fél éve próbálkozom egy normális értékelést összehozni, de eddig csak azt értem el, hogy mindig rám tört  a bőgés, és inkább abbahagytam. Pont ezért döntöttem úgy, hogy inkább ajánlót írok a könyvről.

Kinek ajánlom a könyvet?

Mindenkinek, aki volt már szerelmes, legalább egyszer, és akinek törték már össze a szívét. Mindenkinek, aki sírni szeretne egy jót, vagy éppenséggel jót mosolyogni, mert mindkettőre lehetőséget kínál a könyv. Bárkinek, aki bele akar zúgni egy újabb könyves pasiba, mert Lincoln Bracks tökéletes erre a szerepre. Bárkinek, aki szerethető karakterekről szeretne olvasni, vagy éppenséggel gyűlölhető családtagokról. Van bőven mindkettőből. Bárkinek, aki szívesen olvasna az iskolában zajló kegyetlenségekről, az ott uralkodó hierarchiáról, azokról az érzésekről, amiket az elszenvedők átélnek.
Ajánlom mindenkinek, aki az élet igazságtalanságairól olvasna, vagy épp ellenkezőleg, annak nagyszerűségéről. Az apró dolgokban lelt örömökről.
Mindenkinek, aki olvasta a Mire jó a rosszfiút, és tetszett/nem tetszett neki, mert a Falling for Hadie sokkal többet ad, és sokkal élvezhetőbb.
Végezetül ajánlom mindenkinek, akinek egy kicsit is felkeltettem az érdeklődését Hadie és Lincoln története iránt.

Sajnos a könyv még nem jelent meg magyarul, de bízom benne, hogy hamarosan mindenki a kezében tarthatja a saját példányát, és minél több emberhez eljut majd Hadie és Lincoln története. Nem csak azokhoz, akik tudnak angolul.



Most megyek és sírok egy jót, mert már megint eszembe jutott a vége :'(







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

designed by Charming Templates