2015. augusztus 30., vasárnap

EMMA CHASE - BEHÁLÓZVA #1-2.

Behálózva #1.
Drew sokat tud a nőkről, de nem eleget. Drew Evans igazi főnyeremény. Szívdöglesztő, rámenős, gazdag, egyszóval olyan pasi, akinek mosolyáért New York legtökéletesebb alakú hölgyei örömmel ledobnák magukról a trendi kis koktélruhát, és még nagyobb örömmel hagynák el megunt férjeiket. Ő a társasági élet központja, a cég titkos reménysége, a család mintapéldánya, de egy napon eltűnik a színről, és jó oka van rá. Állítólag lázas betegen fekszik és kúrálja magát. De ugye ezt a dumát egyikünk sem veszi be? Katherine Brooks éles eszű, állhatatos és gyönyörű. A siker érdekében mindenen és mindenkin átgázol, ha kell. Drew és Kate gyönyörű pár lehetnének. Ha nem gyűlölnék egymást minden erejükkel. Ha nem vágynának egymásra minden porcikájukkal. Vajon ki kerül ki győztesen kettőjük világraszóló párharcából? Ki engedelmeskedik kinek, ki a főnök az ágyban és ki a cégben?

Fejvesztve #2.
Kate Brooks és Drew Evans története egy hamisítatlan love story. Ám amikor egy szép napon váratlanul megjelenik az életükben a titokzatos harmadik, az idillnek egy csapásra vége szakad, hőseink élete pedig fenekestül felfordul… A Behálózva folytatásában ezúttal Kate mesél nekünk arról, amivel egyszer minden szerelmes szembesül: a hosszú távú kapcsolatok édesen gyötrelmes buktatóiról. Emma Chase legújabb regénye vicces és tanulságos mese az egyre mélyülő szerelem mindent elsöprő erejéről.



Még tavaly nyáron kezdtem el olvasni a Behálózvát. Rengeteg jót hallottam róla ismerősöktől, és a molyok is nagyon dicsérték, hetekig szinte csak ezzel a könyvvel, és az ehhez kapcsolódó értékelésekkel futottam össze. Vettem hát a bátorságot, és szinte egy nap alatt ki is olvastam a könyvet.




Ami elsőre szembetűnő volt, és egyből elnyerte a tetszésemet az az, hogy a férfi főszereplő (Drew Evans) szemszögéből olvashattam a történetet. Egy üde színfolt volt az amúgy egészen átlagos történetben. Drew a szexi, gazdag, minden nő álma beleszeret Kate Brooksba, a vetélytársába. Persze az elején ki nem állhatják egymást, és megy a civakodás, meg a veszekedés, és folyamatosan azon vannak, hogy keresztbe tegyenek a másiknak. De pont ettől szerethetőek. Legalábbis Drewt részben ezért kedveltem meg, míg Katet sajnos a könyv végére sem sikerült. 




Drew azok közé a könyves pasik közé tartozik, akik szókimondóak, magabiztosak, - ebből adódóan, egy cseppet egoisták - és a társadalom felsőbb, tehetősebb rétegébe sorolhatóak. Mégis mindezen tulajdonságok ellenére, -  vagy pont ezért - Drew egy erős, szerethető, és az adott szituációban kellőképpen sajnálható karakter, aki simán elviszi a hátán a könyvet. Nem egyszer felsóhajtottam, és szurkoltam Drewnak, hogy elérje a célját. 




Mint azt az előbb említettem, Kate nem lett a szívem csücske. Kicsit hisztisnek találtam és ellenszenvesnek. Igaz, még így is kedvelhetőbb, erősebb, okosabb személyiség, mint akikkel a legtöbb erotikus könyvben találkoztam eddigi könyves pályafutásom alatt :D 




Ha Drew nem lenne, akkor sem lenne semmi probléma, hiszen a mellékszereplőket annyira megszerettem, hogy már csak miattuk is megérte elolvasnom a könyvet. Drew nővére, Alexandra, és a kislánya Mackenzie hatalmasak voltak! Szépen helyretették Drewt és Katet is, a velük közös részeken rengeteget nevettem.

Szerintem így nézne ki Drew Evans a valóságban.
Bizony a könyv vicces és szórakoztató. Tele volt olyan résszel, amikor hangosan felnevettem, és pár percre le kellett tennem a könyvet, mert könnyes volt a szemem a nevetéstől. Ehhez nem csak Mackenzie és Alexandra kellett, hanem Drew szókimondó humora is. Egyszerűen üdítő volt végre egy pasi szemszögéből olvasni. Ráadásul egy olyan pasi szemszögéből, mint Drew. 



Még a klisékkel sem tudta Emma Chase elrontani a könyvet. Egészen addig, amíg a második részben át nem váltott Kate szemszögére. Eleve nem kedveltem meg Katet, a folyamatos nyafogása pedig csak rontott a helyzeten. A Drew és közte lévő feszültség forrása pedig nevetséges volt. Ha nem lettek volna olyan forrófejűek, és előbb gondolkoznak, mint cselekszenek, talán nem lett volna semmi gondjuk. Bár Drew és Kate esetében semmin nem lepődtem volna meg. 




Míg az első könyvet mondhatni nagyon szerettem, addig a Fejvesztvét kevésbé. Véleményem szerint túl klisés volt, de még mindig kiemelkedően jó az erotikus könyvet között! Igazi felfrissülés volt a sok Ulpiusos, néha már az értékelhetetlen szintet súroló erotikus könyvek mellett. Az biztos, hogy a Szürke 50 trilógia rajongói, illetve mindazok, akik szeretik a könnyed, szórakoztató olvasmányokat, a romantikus, de nem túl csöpögős történeteket, vagy szimplán az erotikus tartalommal fűszerezett könyveket, nekik nagy kedvencük lesz mind a Behálózva, mind a Fejvesztve.




Pár kedvcsináló idézet a Behálózva molyos adatlapjáról:


Akkoriban ő volt a legfiatalabb apáca, akit bármelyikünk valaha látott. Igencsak különbözött a megkeseredett, fekete ruhás vén szipirtyóktól, akikből kinézte az ember, hogy még élőben látták Jézust. - Drew Evans
 " Szép álmokat, Kate. Tudod, olyanokat, ahol mi vagyunk a főszereplők. Meztelenül. "Katt. - Drew
Nem bírom megállni. – Micsoda? Nem állsz szóba velem? Biztos vagy benne, hogy ez járható út, tekintve, hogy együtt dolgozunk? Tompa a hangja, mint egy roboté, és látszik, hogy begyakorolta a mondókáját. – Természetesen nem, Mr. Evans. Amennyiben munkaügyben óhajt társalogni velem, örömmel a rendelkezésére állok. De ha nem munkáról van szó, akkor igazán nagyra értékelném, ha… – Mr. Evans? – Na ne! – Mi ez, valami beteges szerepjáték? Én vagyok a csúnya főnök, te meg a szexi titkárnő? Megfeszül az álla, és még szorosabban markolja az aktatáskája fülét. – Vagy lehetsz te is a főnökasszony, ha akarod. Én meg lehetnék az alázatos asszisztensed, aki büntetést érdemel. Szerintem bele tudnék jönni ebbe a dominás játékba.
Akkor halld a tanácsomat – mondja anyám. – Légy hajthatatlan, makacs, és végtelenül kitartó. Ha meginog az elszántságod, Kate azt fogja hinni, hogy elbizonytalanodtál az érzéseidben is. Már eddig is adtál rá okot nemegyszer, hogy ne higgyen benned, ne tetézd ezt holmi tétovázással. Légy elbűvölő, Drew, és légy őszinte. Viselkedj úgy, mint egy férfi, hiszen annak neveltelek. És tudom, hogy az is vagy. 
– Komolyan mondom, cimbora, egyszer el kéne jönnöd velünk. Könyörgök, csak egyetlenegyszer gyere el! Én már somolygok, mert pontosan tudom, mi következik. – Bocs, de találkoztál te már a feleségemmel? – kérdi szemöldökét zavartan összevonva Steven. […] Jóóó – mondja végül. -És ha rájön, mert Alexandra rájön, efelől biztosíthatlak, akkor majd szépen felszolgálja a golyóimat ezüsttálon, fokhagymás-vajas szósszal, meg jóféle Chiantival. 


Remélem meghoztam a kedveteket Emma Chase könyveihez és a vele együtt járó kikapcsolódáshoz!

Szép napot! :)



2 megjegyzés:

  1. Utálom az ilyen kedvcsináló értékeléseket, mert eszembe jut, hogy mennyi könyvet tervezek olvasni és hogy mennyire nem haladok velük. :D Azt áruld el, Drew háremtag vagy sem? :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tagja a Zsebi háremnek, de rengeteg moly szívébe belopta magát! :D Sajnos nem versenyezhet Chaollal, Percyvel, a sok Archerrel, Daemonnal, TAMLINNEL, etc... :DDDD

      Törlés

designed by Charming Templates