2015. február 8., vasárnap

THE SICK BOOKTAG (BOOKTAG #4.)

Idén még nem volt Booktages bejegyzés, ezért gondoltam hozok egyet. Méghozzá nem mást, mint a The Sick Booktaget. Ha megtetszik nyugodtan elvihetitek, csak jelöljetek meg forrásként!:)


1. Diabétesz – egy könyv, ami túl szirupos volt 
Ide természetesen Sylvia Day- Captivated by you jutott először eszembe. Gideon és Eva is egyaránt csöpögött a nyáltól, rózsaszín felhős volt az egész. Nekem fájt. Egy macsó pasi szerintem ne szenvedjen, és ne csöpögjön. 


2. Bárányhimlő – egy könyv, amit egyszer elolvastál, de soha többé nem veszed a kezedbe:

Hány könyvet írhatok ide? Kapásból tudok hármat: Esztelen trilógia, Megigézve Sylvia Daytől, és az Angyali gonosz-trilógia. Annyit szenvedtem ezekkel a könyvekkel, hogy látni se szeretném őket többet :'D

3. Influenza – egy könyv, ami fertőző akár egy vírus

Ez sem lesz meglepő: Rick Riordan Percy Jackson könyvei, meg úgy alapból Rick Riordan könyvei. Aztán Jennifer L. Armentrout Lux sorozatja, illetve Colleen Hoovertől is jöhet bármi, engem azonnal megfertőz. Szerintem ezekről áradozom legtöbbet :D

4. PMS – egy könyv, amit rendszeres időközönként (havonta vagy évente) elolvasol

Minden évben legalább egyszer elolvasom Stephen Chbosky: The perks of being a wallflowerjét, mert imádom és olyan kis rövid. Illetve Rick Riordan Heroes of Olympus és Percy Jackson and the Olympians sorozatait is kötelező újraolvasni. Ide sorolhatnám még Ferge Zsuzsa szociálpolitikás könyveit és Zombori Gyulát is, sajnos ők minden félévben kísértenek. Nem tudok szabadulni tőlük :(


5. Álmatlanság – egy könyv, ami ébren tartott egész éjjel
Rengeteg ilyen könyvet fel tudnék sorolni, de most csak hármat fogok. Amire tisztán emlészem, hogy egész éjjel olvastam, az Jennifer L. Armentrout Opposition c. könyve, Daemon miatt megérte felmaradni egész éjjel :D Sarah J. Maas- Üvegtrónját 2-3 éjszakán keresztül olvastam, és imádtam minden pillanatát.  Szintén éjszakai kaland volt James Dashner Útvesztője. Elkezdtem és egyszerűen nem tudtam letenni. Muszáj volt egész éjjel azt olvasnom. Mi könyvmolyok már csak ilyenek vagyunk... :)



6, Amnézia – egy felejthető könyv, ami nem hagyott nyomot benned

Ez egy nehéz kérdés. Ki emlékszik az olyan könyvekre, amik nem hagytak nyomot az emberben? Én is a moly listám alapján kerestem ki egyet, ami nagyon nem fogott meg. Azt se tudom, hogy miről szólt, ez pedig nem más, mint Cecelia Ahern: Ajándék. Tényleg nem tudom, hogy miről szól, de az biztos, hogy elolvastam.


7. Asztma – egy könyv, amitől elállt a lélegzeted
A könyv, amit ide választottam tökéletesen megy a címhez, nem csak az én lélegzetem állt el, de még a főszereplőé is! Ez a könyv nem más, mint Rebecca Donovan: Elakadó lélegzet c. könyve tudom nagyon kreatív, de más nem jutott eszembe. Az első részt nagyon szerettem, hiszen számomra újat hozott. Az már más kérdés, hogy a folytatásban Emma egy olyan karakter lett, akit legszívesebben megütnék, mert annyira szerencsétlen, és csak ellöki magától a szeretteit. Más problémám is volt a folytatással, de az első kötetet tényleg szerettem :)



8. Alultápláltság – egy könyv, ami nem mozgatta meg a fantáziád

Sokat gondolkoztam, hogy mit írjak ide, végül mindig Lakatos Levente: Bomláshoz jutott el. 3 napja kezdtem el olvasni a könyvet, de egyszerűen nem köt le. Próbáltam szeretni a könyvet, és végig fogom olvasni, hátha megváltozik  még a véleményem, de egyenlőre így állok vele :(


9. Tengeri betegség – egy könyv, ami időn és téren át elragadott
Ezt nem értem teljesen. A tengeri betegség rossz, az viszont jó, ha egy könyv ennyire magával ragad. Na mindegy. Ide szerintem J. K. Rowling Harry Potter sorozata illik. Még általános-középiskolás koromban olvastam először a sorozatot és annyira magával ragadott, hogy nem tudtam letenni. Addig olvastam, amíg nem végeztem egy kötettel, aztán meg csak néztem nagyokat, hogy mennyi az idő. A sorozatból legnagyobb kedvencem az 5. kötet, a Főnix Rendje. Sírtam, nevettem rajta. IMÁÁÁÁDOM!
Másik ilyen téren-időn át magával ragadó sorozat pedig Leiner Laura Szent Johanna Gimije volt. Imááádtam Reni szenvedését olvasni. Hiába szóltak hozzám, olyan voltam, mint aki egy másik világba csöppent. 


Nyugodtan csináljátok meg Ti is a The Sick Booktaget, és írjátok meg nekem a saját listátokat! :)
Zsebi ;)
- Keep calm and read a lot -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

designed by Charming Templates