2015. január 13., kedd

COLLEEN HOOVER, TARRYN FISHER- NEVER, NEVER (NEVER, NEVER #1.)

Fülszöveg:
Legjobb barátok mióta járni tudnak. 14 éves koruk óta szerelmesek egymásba. 4 éve járnak.
Charlie mindent megtenne, amit tud, hogy soha ne felejtsen. Silas mindent megtenne, hogy soha ne emlékezzem. Túl kár, hogy nem rajtuk múlik...
Nagyon-nagyon röviden, semmi poén nem lelőve, ezzel lehetne összefoglalni, hogy miről is szól a történet. Többet nem is szeretnék elárulni róla, mert ez tipikusan az a könyv, amit mindenkinek el kell olvasnia, hogy átérezze, megértse. 



Azt tudni kell rólam, hogy imádom Colleen Hoover könyveit, így kétség sem fért hozzá, hogy nekem a Never, Never kell! Megjelenés előtti pár napban már minden bajom volt, pedig el se szabadott volna kezdenem február elejéig! Tényleg nem kellett volna nekiesnem, mert most ezer meg egy kérdésem van, amire májusig tuti nem kapok választ!!!!! Bele fogok őrülni. Na, de visszatérve a lényegre...

Őszintén szólva voltak kétségeim a könyvvel kapcsolatban, amikor elkezdtem, mert addig oké, hogy két zseniális író összeül és megír egy szintén zseniális, fantasztikus, hiperszuper történetet. Csak pont azt nem tudtam, hogy mennyire lesz a két írónőtől megszokott színvonalú a könyv. Nem voltam benne biztos, hogy ketten együtt is zseniálisat tudnak-e alkotni. Jelentem, igen! 



A történet tehát ott kezdődik, hogy Charlie nem tudja, hogy kicsoda, csak van. Semmit nem tud a környezetéről, magáról. Silasnál ugyanez a helyzet. Összesen annyit tudnak meg, hogy ők ketten elvileg járnak. Azt viszont nem tudják, hogy a másik sem emlékszik semmire.  Így kezdődik el az a nyomozás, amit végigkísérhetünk, ha elolvassuk a könyvet. Olvasás közben én is annyira össze voltam zavarodva, mint Charlie és Silas, velük együtt tapogatóztam a sötétben, és próbáltam rájönni, hogy mi a franc történhetett. Természetesen nem sikerült, százezer kérdésem van, választ akarok kapni rájuk, és a folytatást akarom!!! A kiborulás után, na meg persze, ha kicsit sikerült lehiggadnom, folytatom a szereplőkkel...




Charlie részét Tarryn Fisher (The Opportunist írónője) írta, Colleen Hoover-nek (Hopeless, Slammed) pedig a Silas szemszögeiből íródott fejezeteket köszönhetjük. Ők a főszereplők, és őket ismerhetjük meg, ha nem is igazán, de valamennyire. Számomra nagyon szimpatikusan voltak, nem nyafogtak, nem borultak ki, nem volt felesleges szenvedés. Charlieban felfedeztem Olivia (The Opportunist) pár vonását, Silasban pedig Colleen eddig írt összes férfiszereplőjének egy-egy vonását. Néha Will, néha Miles máskor pedig Dean jutott eszembe róla. Imádtam, amikor próbálta Charliet ugratni. Két kedvenc részem kapcsolódik Silashoz. Az egyik, amikor nagy lazán közli Charlieval, hogy el fogja érni, hogy újra belé szeressen. A másik pedig a vége, amikor a levelet írja, és jajjjj...

“I’m gonna make you fall in love with me again.”



Egy nagyon egyedi történetet kapunk az írónőktől, legalábbis én ehhez hasonlót még nem olvastam. Végig azon agyaltam, hogy mi történhetett, mit tudunk meg legközelebb, most mi lesz? Minden információt Silassal és Charlival együtt tudunk meg, hogy ki Brian, ki is a tanácsadónő, mióta járnak. Azt hogy milyen a kapcsolatuk a családjukkal, hogy állnak a szüleik a kapcsolatukhoz. Minden velük együtt tudunk meg!!! Iszonyatosan jó volt!!!!!! Tudom, hogy még csak év eleje van, és még nem is olvastam sok könyvet, de abszolút kedvencem lett, csak ajánlani tudom, és tuti, hogy május 17-e előtt még egyszer el fogom olvasni, ugyanis akkor jön a Never, never part 2! Igen! Nem elég, hogy végig húzzák az agyunkat, tudatlannak érezzük magunkat, még ketté is szedték, csak hadd szenvedjen az olvasó! Az sem volt elég CoHo-éknak, hogy semmit nem tudtam meg, mire a regény végére értem! Csak még több kérdésem lett! Ez nem igazság!!!!! Akarom a folytatást. Kérem szépen. *bociszemeketmeresztvebámullakcsakaddmáride!*




Szóval ez lett volna az egyáltalán nem kifakadós értékelésem. Remélem sikerült kedvet csinálnom az olvasáshoz! :)

Zsebi ;)
- Keep calm and read a lot -


18 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz kis ízelítőt csináltál :)))

    VálaszTörlés
  2. Szia :) nagyon jó bejegyzést írtál :) én is szeretném elolvasni ezt a könyvet, de nem találom a neten pdf-ben :( esetleg neked nincs meg pdf-ben? ha igen nagyon megköszönném ha elküldenéd! E-mail címem: sissy9524@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Én anno KIndle-n előrendeltem, és úgy olvastam el. Tudom ajánlani a Könyvmolyképző oldalát, ahol nemrég jelent meg: http://konyvmolykepzo.hu/products-page/konyv/colleen-hoover-tarryn-fisher-never-never-soha-de-soha-never-never-1-7562

      Esetleg, ha eredeti nyelven szeretnéd olvasni, akkor a Bookdepositoryn megtalálható a könyv: http://www.bookdepository.com/Never-Never/9781506107158

      Üdv, Zsebi

      Törlés
  3. Szia!
    Azt nem lehet tudni, hogy a könyv folytatása mikor fog megjelenni magyarul?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! 2017. konyvfesztre vagy konyvhetre, azaz aprilis es junius kozott jon a masodik resze magyarul :)

      Törlés
    2. Köszönöm szépen :)

      Törlés
  4. Minden szavaddal egyet értek, én is teljesen bezsongtam ettől a könyvtől.Trilógiára tervezik... de hogy fogom kibírni míg a másik 2 is megjelenik..?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem csak tervezik, már meg is írták, angolul már olvasható :) Én olvastam mind a 3 részt, talán a 3. a leggyengébb, de nagyon szerettem :)

      Törlés
  5. Szia! ha megvan neked a második és a harmadik rész angolul, akkor elküldenéd légyszi? :)
    kandi0550@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Szia! Amazonrol vasaroltam meg a 2-3. Reszet, igy nem tudom elkuldeni, viszont hamarosan megjelenik a masodik resz a Konyvmolykepzo Kiado jovoltabol. Ajanlom figyelmedbe :)

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok a masodik resz mar fent van ? Ha valaki el tudna nekem kuldeni , azt megkoszonom :) tothkaticapetronella@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Mint azt fentebb olvashattad, barmelyik konyvesboltban beszerezheto a konyv. Ugyan az oldal celja az olvasas nepszerusitese, pdf ertekesitessel nem foglalkozom.

      Törlés
  8. Sziasztok! A 3. rész mikor várható magyarul ?:)

    VálaszTörlés
  9. Hol tudnám elolvasni a harmadik részt? Honnan tudnám letolteni? Előre is köszi a választ 😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Biztos vagyok benne, hogy hamarosan érkezik a Könyvmolyképző Kiadó jóvoltából a záró kötet. Az Amazon.com-ról pedig le tudod tölteni angol nyelven, miután megvásároltad a kötetet :)
      Üdv,
      Zsebi

      Törlés
  10. Köszi szépen, már tűkön ülök ��

    VálaszTörlés

designed by Charming Templates