2014. december 16., kedd

'TIS SEASON BOOKTAG (BOOKTAG #3.)

Sziasztok!
Ma egy téli booktag bejegyzéssel készültem nektek, ha már tél van.
Katy Youtube videójában hallottam a kérdéseket és gondoltam megcsinálom, mert egyszerű, mégis nagyszerű :) 
Kezdjük is el!

1. Van-e kedvenc téli olvasmányod?

Nincs kedvenc karácsonyi olvasmányom. Mindig azt olvasom, amihez épp kedvem van. Idén szerintem Stephanie Perkins- My true love gave it to me-t fogom elolvasni. Mondjuk ez pont karácsonyi történeteket tartalmaz, de nem baj :D Nem azért fogom ezt olvasni, mert karácsonyi, hanem, mert már elkezdtem vagy 1,5 hónapja, és még csak 3 történetet olvastam el a 12-ből.
Még az is lehet, hogy Marni Bates - Rocksztárt kaptam karácsonyra-t fogok olvasni. Vicces, és kapcsolódik is a karácsonyhoz :D 



2. Keress egy könyvet kék borítóval


Kék borítós könyv??? Hirtelen csak egy jut eszembe, és ez nem más, mint Holly Smale - Geek Girl. Már kb. fél éve el szeretném olvasni, de egyszerűen nincs rá időm. A csontszüret is kék borítós, de azt már most tudom, hogy idén nem lesz rá idém, maybe next year :) 






3. Keress egy könyvet, amit karácsonyi csillagként használnál a karácsonyfádon.


Hmmm... Szerintem ez Beth Revis- Across the Universe c. könyve lenne. Annyira gyönyörű a borítója, és lila!!!! Imádom a lila színt. A könyvet utáltam, és csak szenvedtem vele, de annyira gyönyörűséges a borítója, hogy biztosan ezt választanám. Mennyire jól mutata már csillag alakban a karácsonyfa tetején :D






4. Válassz egy fiktív helyszínt, ami tökéletes lenne a karácsonyi vakációd helyszínéül.


Ez nehéz, fiktív helyszínt??? Mostanában szinte csak disztópiákat olvastam, és egyik helyszínre sem vágyom úgy igazán :'D Talán a Félvér Táborba szívesen elmennék, ha nem lennének szörnyek, meg támadások. Csak egy nyugis, nyári és meleg nap. Azt biztos imádnám főleg, ha Percy is ott lenne :3
Igen, a Félvér Táborba mennék :D 




5. Melyik könyves szereplőt vinnéd magaddal a karácsonyi vakációdra?
Ez most komoly? Egyet nem tudok választani!!! Van legalább 15, akit szívesen magammal vinnék. Daemon Black (#LUX), Percy Jackson (#PercyjacksonandtheOlympians), Négyes (#Divergent), Cortez (#SZJG), Miles Archer (#Uglylove), Brian Oliver (#Cinder&Ella), Grayson (#TheAveryShawExperiment), Maxon (#TheSelection), Archer (#LUX), Francis (#REIGN). Hosszú a lista, és nagy bajban lennék, ha csak egy valakit választhatnák. Nem tudnék. Kettőt és könnyebbet. Bár, szerintem úgyis Daemon nyerné a csatát, mert ki nem szereti Daemon Blacket??? Mondjuk Miles Archer is toplistás, hiszen az Ugly Love-ból film lesz és Nick Bateman, isteneeeeem. Na Ő tökéletes! Francis-ról ne is beszéljünk. Tudom a többség Bash fan, de én TEAM FRARY oldalon állok :D 
Jaj, de nehéz választás ez...

6. Nevezz meg egy könyvet, ami az idei kívánságlistádon rajta van

Egy könyvet? Van vagy 150 könyv az idei kívánságlistámon! 

Nem tudok itt sem, csak egyet kiválasztani. Lehetetlen! Nagyon szeretném J. Lynn- Wait for you-t és Kody Keplinger- The Duff-ot is. Mindkettő olyan könyv, amit régóta el szeretnék olvasni, és amikről rengeteg jót hallottam. Kívánságlistás Marissa Meyer- Scarlet is, mert már a Cinder-t is imádtam, annak ellenére, hogy sci-fi kategóriás. Azokat nem szeretem, de a Cinder kivétel :) Ezek élveznek prioritást idén, meg a Reign könyvek. Jövő évi megjelenések közül pedig a Colleen Hoover könyvek, januárban kettő is jelenik meg. Jól kezdődik az év :) 

7. Kedvenc karácsonyi / téli italod, édességed,és filmed?
Ital:
FORRÓCSOKI! IMÁÁÁDOM! Nincs tél forrócsoki nélkül. Kedvencem a karamellás, a mentás és a macaronos. Nem tudok forrócsoki nélkül élni. Még nyáron is képes vagyok forró csokizni. Forró csoki+könyv=BOLDOGSÁG! :D
Édesség:
Kifejezetten karácsonyi kedvenc édességem nincs. Anyum év közben is süt, szinte minden hétvégén, így a hónapok során a karácsonyi sütiket is meg szokta sütni. Talán a brownie, vanília fagyival. De azt meg én sütöm havonta 2-3 alkalommal.
Film: 
Kedvenc karácsonyi filmem sincs... Nem szeretem a karácsonyt, se a telet. Hideg van, csúsznak az utak, mindenki depressziós, idegbeteg. Én karácsonykor is a kedvenc filmjeimet nézem, idén a Perks of being a wallflower-t tervezem megnézni, és az nem éppen karácsonyi :D

Ez lett volna a téli-karácsonyi booktag bejegyzésem, ha tetszett nyugodtan írjátok meg kommentben, hogy Ti , hogy válaszoltatok volna, vagy nyugodtan csináljátok meg. Annyit kérek, hogy jelöljetek meg forrásként, ha elviszitek :)
Szeretném ajánlani a booktaget Dórinak, Ancsinak és Zsófinak. Remélem ti is megcsináljátok, és legalább annyira élvezitek majd a válaszolgatást, mint én.
Zsebi ;)

- Keep calm and read a lot -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

designed by Charming Templates