2014. december 1., hétfő

THE TEA BOOKTAG (BOOKTAG #1.)

Hello molycik!
Ma Enchantedbypages booktagjével készültem számotokra, ami nem más, mint a The tea booktag. Remélem Ti is olyan jól szórakoztok majd olvasás közben, mint én, amíg írtam :)


1.  A legrövidebb könyv, amit idén olvastál (Instant tea)



Azt hiszem ennek a kategóriának - a maga 14 oldalával - a győztese nem más, mint: Veronica Roth - Free Four: Tobias tells the story. Na, nem mintha a Beavatott többi előzménynovellája, olyan nagyon hosszú lenne, azok is 30-32 oldal körül voltak. Illetve a Lélektársak sorozat kiegészítőnovellája a Challenging Zed is csak 32 oldalas volt. Az 50 árnyalat trilógia kiegészítő részletei meg együtt nem voltak többek 5 oldalnál :D



2. Egy könyv zöld borítóval (Zöld tea)


Gondolkodnom se kell rajta, mert ez egyértelmű, még úgy is, hogy utálom a zöld színt, és mivel coverwhore vagyok, így csak kevés zöld borítós könyvem van. De egy olyan könyvről van szó jelen esetben, amit imádok, és ez nem más, mint Rick Riordantól a Villámtolvaj. Bátran kimerem jelenteni, hogy a kedvenc sorozatom a Percy Jackson és az Olimposziak, illetve az Olimposz hősei sorozat. Minden akció és mitológia kedvelőnek ajánlom. Ha eddig nem szeretted a görög mitológiát, ezek után tuti kedvenced lesz! ;) 





3. Egy könyv, ami átmelegíti a lelked (Forró citromos tea)

Egy könyv, ami átmelengeti a lelkem? A kis herceg. Tipikusan az a leveszem a polcról, beleolvasok és egyből jobb kedvem lesz könyv.


4. Egy könyv, amit angolul olvastál (Ötórai tea)

Ilyen rengeteg van, ha tehetem csak angolul olvasok, mert jobban visszaadja a könyv lényegét, mint a lefordított társa. Plusz így legalább a nyelvtudásom is fejlesztem.
Ha már választanom kell, akkor Tabitha Suzuma: Forbidden c. könyvét emelem ki. Akkora érzelmi hatással bír a könyv, hogy én már a harmadik oldal után bőgtem. Komolyan. Végig depressziós voltam és bőgtem. Ilyen egy jó könyv, ami ekkora hatással van az emberre, hogy még fél évvel később is eszébe jut, és beleborzong, mert újra képes átélni azt, amit az olvasás alatt érzett. Maga a történet sem az a tipikus tömeg, amit mostanában kapunk, hanem tabu témával foglalkozik. Szóval nagy pacsi Tabithának, mert tényleg nagyot alkotott.


5. Olyan könyv, amit nem élvezetből, hanem kötelességből olvastál el (Gyógytea)



Szent Ágoston: Isten városáról illetve Moliére: Tartuffe. Mindkét könyv agyhalál kategóriába tartozik. Csak azért olvastam el őket, mert kötelezők az egyetemen, de ennyit talán még az Esztelen olvasása közben se szenvedtem. Egyben biztos vagyok: A Tartuffet már annyiszor olvastam, hogy soha többet nem szeretném, Ágoston meg annyira rossz volt, hogy azért nem szeretném soha többet az életben olvasni. NEVER EVER!!!!



6. Olyan akció dús, vagy rémisztő könyv, amin soha, de soha nem tudnál elaludni (Fekete tea)


Ide két sorozatot kapásból tudok. Az egyiket már említettem, és nem más, mint a Percy Jackson sorozat. Mind a 10 kötete. Igen, mind a 10. Töménytelen mennyiségű humor, kaland, ráadásul a szereplők is egytől-egyig szerethetőek. Kell ennél több? :) A másik pedig Jennifer L. Armentrout Luxen sorozata. Szintén akció dús, humoros és a fő ok: Daemon Black *.* Rajta nem lehet elaludni! 



7. Egy igazi, hamisítatlan nyári kaland (Jeges gyümölcstea) 




Carole Matthews: Csokoládéimádók klubja és diétája. Örök kedvenc. Tipikusan az a könyv, amit kinyitsz, és pár óra alatt végigolvasod, semmi extra, paranormális nincs benne, csak romantika és sok-sok csokoládé. Ki nem szereti a csokit??? Ugye, hogy mindenki szereti?
Igazából szinte bármilyen Ulpiusos könyvet írhattam volna ide, hiszen ennek a célnak azok tökéletesen megfelelnek. Nekem ez a két könyv a kedvencem az Ulpisok közül, ami nagy szó, mert khm... inkább nem jellemezném az Ulpius-ház minőséget :D




8. Egy könyv, amit csak alkohol tudott volna elviselhetővé tenni (Kalinka Szamovár)





Sylvia Day: Megigézve. Bár ezen a könyvön szerintem még az alkohol se segített volna. Nulla történet, jellemtelen szereplők, semmi történés jellemzi a könyvet. Két oldalban össze lehetett volna foglalni, nem értem miért kellett Sylviának 200 oldalon keresztül szenvednie. Csak mazochistáknak!



Ennyi lett volna a The tea booktag, ha tetszett bátran csináljátok meg, vagy szimplán írjátok meg nekem kommentben, hogy Ti, milyen könyveket választanátok az egyes kérdésekhez. Szeretném ajánlani kedves barátnőmnek, Dórinak ezt a booktaget. Kíváncsian várom az Ő válaszait is :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

designed by Charming Templates