2014. december 3., szerda

SEVEN DEADLY SINS BOOKTAG, AZAZ 7 HALÁLOS BŰN BOOKTAG (BOOKTAG #2.)

Megint egy Booktag bejegyzéssel készültem nektek, méghozzá a 7 halálos bűn booktaget, amit Könyvkuckón láttam. Megtetszett, ezért meg is csináltam gyorsan :D
Jöjjenek hát a kérdések:

1. Fösvénység – Melyik volt a legolcsóbb, és melyik a legdrágább könyv, amit valaha is vettél?

Legolcsóbb könyv? Hmm...Szerintem Samantha Shannon: Csontszüret c. könyve lenne az. Kemény 399 ft-ért vettem a Coopban kb. egy hónapja, és nem bántam meg. Ezer éve szeretném elolvasni, 1-2 éven belül talán sort is kerítek rá a mostani tempómban :D Tudom, hogy van még ilyen nagyon olcsón vett könyvem, de nem jövök rá, hogy melyik az, és mennyiért vettem. 




A legdrágább könyvem. A szakkönyveim alapjáraton nagyon drágák,
ezek közül pedig Atkinson: Pszichológia c. könyve majdnem 7-8 ezer forint volt. Imádom. Tényleg. Nem sajnáltam rá a pénzt, de csak azért, mert nem nekem kellett kifizetnem. Anyum vette meg, mert már megunta, hogy folyamatosan haza kellett cipelnie a minimum 5 kg-os könyvet a könyvtárból, ha szóltam. Így inkább megvette nekem. Andorka Rudolf: Bevezetés a szociológiába c. könyve se volt olcsó, pláne úgy, hogy mióta megvan jó, ha 2x kinyitottam. Kell a szakomhoz, aha...
A legdrágább könyvem, amit én fizettem ki magamnak, és azért vettem, mert kell a polcomra az Rick Riordan: Percy Jackson's Greek Gods c. könyve volt. Percy Jackson, Rick Riordan, tehát kell. Ez nem is kérdéses. Külön kiemelt helye volt a polcomon már a megjelenés előtt hónapokkal. Majdnem 5 ezer forint volt a 15% kedvezménnyel, amit a Bookdepo-n kaptam. Drága volt, de gyönyörűűűűűűű. Mindenkinek látnia, és birtokolnia kéne ezt a könyvet. IMÁDOM! 


2. Harag – Melyik az az író, akit gyűlölve szeretsz/egyszerre szeretsz és utálsz?

Jelenleg Rick Riordan. Imádom őt, mert Rick bácsi egy zseni (és ezt nem győzöm hangsúlyozni), de befejezte a Percy Jackson sorozatát!!! A The Blood of Olympusra több, mint egy évet vártam és nem kaptam se Percy, se Annabeth nézőpontú fejezetet. Ez meg miiiii????? Utolsó kötetnél! Oké, hogy Annabeth rokonáról fog szólni a következő könyv (legalábbis remélem, hogy Annabeth rokona lesz), de ez még nem jelenti azt, hogy Percyről fog szólni! Új sorozatot kezd! Nem, nem, nem és nem lehet így vége! Rick bácsi, ugye folytatni fogod???? Kérleeeeeeeek. Szóval most egyszerre imádom és utálom Ricket. 


3. Falánkság – Melyik volt az a könyv, aminek a sorait szégyenkezés nélkül valósággal faltad újra és újra? 


Ide megint írhatnám a Percy Jacksont, de már így is annyit emlegettem :'D Nem baj, van még ilyen könyvem, nem is egy. Kezdem rögtön egy sorozattal: Jennifer L. Armentrout: Obsidian, Onyx, Opal, Origin és lassan, de biztosan csatlakozik a csapathoz az Opposition is (mihelyst lesz egy kis időm újraolvasni még kb. 100x :D). Jen annyira profin bánik a szavakkal, és annyira jól megírta Daemon-Katy-Archer karakterét, hogy folyamatosan azon kapom magam, hogy 1. már a kezemben van az egyik kötet és olvasom vagy 2. arra gondolok, hogy újra kéne olvasnom, mert nekem szabályosan HIÁNYZIK Daemon Black. Már az életem részévé váltak a szereplők, és nem is szeretnék megválni tőlük. IMÁDOM! Csupa nagybetűvel. A környezetem már nagyon unhatja, hogy folyton ezt olvasom / áradozok róla :$ 
A másik (vagy inkább harmadik, ha a Riordan könyveket is beleveszem) Stephen Chbosky: The perks of being a wallflower-je. Szintén IMÁDOM kategória. Nem tudom megmondani, hogy konkrétan miért is szeretem ennyire, mégis a TOP10-em első helyén áll a standalone kategóriában. Soha semmi nem fogja letaszítani, ezt már előre tudom, hiszen stabilan a listám élén áll már 3 éve. Angliából addig nem jöttem haza, amíg meg nem tudtam venni. Reggel 10-kor indultam a reptérre, 8-kor még a könyvesboltban loholtam az eladó után, mert nekem kellett. 
Ide sorolnám még Colleen Hoover könyveit is, aktuális kedvencem tőle az Ugly love, ami szintén bármikor újraolvasós kategória :)

4. Lustaság – Volt olyan könyv, amit csak azért nem olvastál, mert lusta voltál hozzá?


Persze! George R. R. Martin: Trónok harca című könyve pont ilyen volt. ANnyira hosszú, és tömény. Tele tájleírással, meg elég nehezen indul be, blahh. Abbahagytam. Időhiányra hivatkozva, pedig igazából lusta voltam. Azóta már végigolvastam, és nagyon szerettem, de az is biztos, hogy egy darabig nem akarom újraolvasni. Egyébként fél éve tervezem, hogy elkezdem a Királyok csatáját (Trónok harca #2.), eddig nem jártam sikerrel :'D



5. Kevélység – Melyik volt az a könyv, amiről úgy beszéltél, hogy attól intellektuális olvasónak tűntél?

Öööööö. Nem hiszem. Nem tudom. Tényleg. Fogalmam nincs. A szakkönyveim annak számítanak? XD Ha igen, akkor egy-egy szociálpolitikai kötelezőm után biztos nagyon intellektuálisnak tűnhettem :D

6. Bujaság – Milyen tulajdonságokat találsz vonzónak egy férfi, illetve egy női szereplőben?

Vonzó tulajdonság? knél mindenképp előny, ha nem egy bitch az illető. Utálom, amikor másról se szól a könyv, csak arról, hogy neki milyen rossz a sorsa, nem szeretik, dobta a pasija, mindenkinek őt kéne sajnálnia, mert ő a világ közepe, de nem teszik, ezért most nagyon rosszul érzi magát a kedves főszereplőnk. Kösz nem. Legyen határozott, magabiztos, kicsit szarkasztikus, döntésképes. Máris jobban megkedvelem. Egy kis egyéniség se árt, ha nem a szokásos tömeget kapom. 
A férfi szereplőnek legyen humora, mert az fontos :D A külső se lényegtelen, ha már itt tartunk (:$), szintén legyen határozott, ne egy semmirekellő, elkényeztetett ficsúr. Legyen nagyszájú, magabiztos, mégis őszinte. Ami az egyik legfontosabb: ne viselkedjen úgy, mint egy kislány. Utálom az olyat! Férfinak születtél az Isten szerelmére, akkor viselkedjél úgy! 

7. Irigység – Melyik az a könyv, amire a legjobban vágysz? 

Ilyen sok van, de felállítottam egy listát. Nincs sorrendiség a könyvek között, mert nem tudnék dönteni. Kell mind, és kész. Ja, most azonnal! :D

Lily Blake: The Prophecy. 
Nagyoooooon- nagyoooon szeretném, hiszen a Reign című sorozat alapján írták. Azt meg én szeretem, imáááádom, idei nagy kedvencem :) 

Kíváncsi vagyok, hogy mennyire sikerült sorozat hűre megírnia Lilynek. Az is nagyon böki a csűrömet, hogy a könyvben mennyire fogom szeretni Francis-t illetve utálni a sorozat szereplőit és, hogy mennyire jön majd le másként egy-egy jelenet.

Colleen Hoover: Confess.


CoHo, tehát akarom. Az teljesen mindegy, hogy miről szól, vagy miről nem. CoHo-ban eddig még nem csalódtam. A borítóba is beleszerettem első látásra, ami egy újabb ok, hogy megszerezzem ezt a szépséget. Ha nagyobb méretben megnézitek, akkor lehet látni, hogy egy arc van a háttérben, a színes kis pacákban. Nagyon ötletes! Január 31. már nincs is olyan messze ;)





Kiera Cass: Heir
A Párválasztó trilógia folytatása. A borító szokás szerint gyönyörű. Kifejezetten örülök neki, hogy illik, majd az előző 3 rész borítóihoz, nem fog elütni.
A történet pedig Maxon és America gyermekeinek történetét meséli el. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit tud még adni nekünk Cass. Nem bánnám, ha ebben és, az ezt követő kötetekben végre egy normális, részletes leírást is kapnánk a társadalomról. Szociológusnak készülök, elvileg érdekelnek az ilyen dolgok XD 

Rick Riordan: Percy Jackson's Greek Heroes. 
Szerintem ehhez semmit nem kell hozzáfűznöm. Mániákus vagyok. Már most meg van a helye a polcomon. Igazán kötelezővé tehetnék már a Riordan könyveket az iskolákban, szerintem sokkal többet megtudtam a görög-római-egyiptomi mitológiáról Rick bácsitól, mint a töri tankönyvekből... 
Jennifer L. Armentrout: Wicked.

December 8-án jelenik meg Jen legújabb könyve, amit már elő is rendeltem... Már csak két hééét és olvashatom is. Kár, hogy kezdődik a vizsgaidősuck :(

Ennyi lett volna a 7 halálos bűn booktag, ha megtetszett bátran csináljátok meg Ti is! Bármi óhaj-sóhaj, vélemény nyilvánítás, vagy kérdés lenne, nyugodtan írjatok! :)


Zsebi ;)
- Keep calm and read a lot -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

designed by Charming Templates